Friday 14 September 2012

Kembali bernafas

Assalamualaikum.

Ehem ehem. After beberapa dekad blog aku bersawang and bertahi cicak bagai. Finally jari2 runcing aku pun mula nk bergerak pantas kembali. hee Okay, bosan? sila jangan follow dh. Aku act dh lama tak post pape sbb aku lupa pass blog aku. haha aku mmg bab2 mengingat ni loser gilaaa -,-' And and now, IM BACK uolllssssss :) sesapa yg follow blog aku sila lah kembali active baca blog aku ni ek ek ek? haha aku ada banyaakkkkkkkkkkkk cerita nak story. tp aku tgah final sem skrang so kinda busy right now. so, aku start nk celoteh kat sini dlm bulan 10 nnt. HAHA time tu aku MERDEKKKKKKKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAA! time tu aku blh buat ape yg aku suka. hehehe and aku sangat lah tak sabar nk habis. Sbb semua keje aku skrang hampir buat aku gila -,-' PRAY FOR ME. and i will do my best. gambate for me :)

WithLove,
MunirahOthman

No comments:

Post a Comment