Saturday, 29 October 2011

Im weird but this is not your problem

Pabila emosi terganggu automatik aku akan rasa diganggu. bukan diganggu oleh makhluk halus. tapi diganggu orang sekeliling. #walaupun orang tu takda kena mengena pun dgn aku. Penyakit 'pelik dalaman' aku ini boleh merunsingkan orang sekeliling aku. Boleh buat orang sekeliling aku tiba tiba nak rasa serba salah. #padahal tak buat pape pun. Dalam masa boleh buat orang sekeliling aku rasa nak bunuh aku, lempang aku semaximum yang boleh.so BEWARE! untuk tidak menyusahkan diri sendiri dan mereka mereka aku mengambil keputusan utk cepat2 kunci bilik. switch off the light. cepat2 tutup baby boo (lappy). Baring 180 darjah. tutup muka dengan bantal yang bertimbun timbun. tunggu selama 5 minit. ahhh, paling kurang 5 saat. ehh, mata ku mengeluarkan cecair. ehh, dh ape hal kau? ni baru dinamakan emosi terganggu. memang sering terjadi kat diri aku dari azali lagi. so, sekarang korang takut tak nak kawan dengan aku? lepas beberapa minit aku melontarkan vokal, sambil feeling2 air mata keluar. okay sekarang im back to normal :) kehkeh and now time to parteeehhh (makan) -,-

#Ini salah satu punca aku tak kawin kawin. takda siapa nak dekat dengan aku. sbb aku ada penyakit pelik dalaman.kbai

wthlove,
MunirahOthman

2 comments: