Thursday, 12 January 2012

Tiada tajuk #2

Sedih. Tapi kenapa? Sedih dgn pemergian kau. Kau bukan sekadar hilang didepan mataku. Tapi dimata keluarga kau. Pernah tak kau sedar ramai orang sayang kan kau? Terutama keluarga kau sendiri. Sebab tu mereka risau. Dan tidak langsung jugak aku pun terkena tempias risau. Kerana berduyun msg masuk phone aku menanyakan kau dimana. Tolong lah fikir sikit. Kau tanak bg tau lokasi kau mana takpa. sekurangnya bg la tau apa2 yang menunjukkan kau tu selamat.Susah untuk aku menggambarkan rasa isi hati aku ini. Bercampur baur. Aku sedih. sedih. sedih. sedih memikirkan kau. Tak cukup lg ke air mata ni habis kerana kau? Aku manusia dan seorang perempuan. Aku tidak mampu untuk sorokkan isi hati aku. Aku tidak mampu untuk simpan apa yang aku rasa. Aku sedih dgn tindakan yang kau lakukan. Aku sedih dgn sikap kau. Aku umpama tidak wujud dalam diri kau. Aku mcm bukan sahabat kau seperti yang kau perkatakan selama ini. Macam tiada guna ni wujud dalam hidup kau. Aku juga mampu untuk menemani kau dikala kau dalam kesusahan. Susah sangat ke kau nk percaya? Aku berdoa agar ALLAH lembutkan hati kau. Agar ALLAH lindungi kau. Agar ALLAH tunjuk kan kau jalan yang benar untuk kau meneruskan perjalanan kau nanti. AMIN. Dan tidak dinafikan, aku rindu kau kau. Aku rindu kau yang sentiasa berada disamping aku :'( k, bye.

Wthlove,
MunirahOthman

No comments:

Post a Comment