Thursday 5 January 2012

Birthday aku dan hadiah yang unik

Assalamualaikum,

Okay, ini first entry aku untuk 2012. ehee Even baru beberapa hari bertemu 2012 tapi dh banyak perkara yang best jadi dalam diri aku. Okay, thanks :) tujukan kat siapa pun aku taktau. haha sbb ramai buat hati aku gembira even hati aku kecewa, remuk, parah lagi retak. *okay jangan nk nmpak terok sgt* ehee

Ehem ehem, 2nd january aritu berlangsungnya birthday aku. HAHA Okay aku dh 20. Kau dah? belum kan? haha sila jealous :) ehee. BAJET! Alright, birthday aku takda la sampai nak berpartyyy ke ape kan. Tapi cukup la bila semua family and family mak sedara aku semua ada nak sambut hari kelahiran aku. TERIMAAA KASIH SEMUAAA :) sayang semua. ehee Dah agak da diorang nak smbut. Sbb awal2 lagi aku dh ternampak kek yang kunon2 dinyorok kan. bahaha aku sndiri yg buat bnda surprise jadi tk. hee

Okayy, hadiah? Semakin umur meningkat semakin kurang lah hadiah kita dapat, haha itu kesimpulan yang dapat aku buat :) Itu semua tak penting. Orang dh ingat birthday aku pun dh okay. hee kepada yang dh berjanji tu nk bg hadiah, sila tunaikan janji anda. BAHAHA :)

.. Thanks Mama, Baba, Abg, Kak sara & abg aiman (bakal abg ipar) sbb beli kan ya kek. Thanks jugak kat adik musyuk aku sbb bagi ya baju FOS. Even kantoi harga baju tu :) Thanks kak along sbb belikan ya baju UNIQLO. hihi Baru mcm nak cuba2 shopping sana tapi dh dapat baju pulak. So takyah la kan. haha merasa sekali dah la. JIMAT! :) hee Thanks jugak kat mamaya sbb bagi ya RM**** sebagai hadiah. hikhik Thanks kat kak fizan sbb bagi mun frame yang comel sbb ada gmbar mun yang comel :D hahaha *tampar skrang* Tak lupa jugak dekat abg berjambang sbb bagi hadiah yang sgt unik :) Thanks again semua!

HADIAH-HADIAH YANG COOL :) ehee

Hadiah yang comel dari kak fizan :) 
Baju FOS dari adik musyuk!
Baju UNIQLO bunga bunga yang comel jugak :) hihi
hadiah unik dari abg berjambang yang awesome! hee TERIMA KASIH :) Kita seronok! haha

Wthlove,
MunirahOthman

No comments:

Post a Comment