Wednesday 28 December 2011

What should i do?

Assalamualaikum,

Ape yang tiada? ohh, aku tiada lagi tempat untuk mengadu domba. Aku kini keseorangan. Aku tak sampai hati untuk menyusahkan individu lain. Semua sebab individu lain sudah banyak berkorban kerana aku. Cukup la selama ini aku menyusahkan dengan bebanan yang sepatutnya aku pikul sendiri. Hmm, insan yang sentiasa berasa di sisi ku kini tiada lagi disisi ku. Insan itu sudah pergi jauh daripada aku :( yess, i know awak tak pernah lupa saya. Tapi semua ini sebenarnya terjadi secara drastik. Siapa boleh terima kejutan yang sangat drastik? Ntah la. Kadang2 aku lupa siapa aku, apa status aku. Aku lalai. Sekiranya perkara ni semua terbongkar? mcm mana? ehhh, aku ke yang bersalah dalam hal ini? hmm, aku buntu buntu dan buntu. tapi aku tau setiap masalah ada jalan penyelesaian nya. Aku cuma perlu kuat dan berani tempuh segala dugaan yang ada sekarang dan bakal  nanti. Aku mesti buat keputusan secepat mungkin. supaya aku tidak melukakan hati sesiapa pun. mungkin kah aku akan melarikan diri buat kali ke dua? adakah melarikan diri itu boleh menjawab segala soalan yang bermain di dalam fikiran aku ini? ohh, munirah kau boleh harungi perkara ini. kau kuat. Kau tak pernah lemah. Itu bukan kau. kbye

Wthlove,
MunirahOthman

No comments:

Post a Comment