Saturday 3 December 2011

Malu gila.

Assalamualaikum.
Aku still aku. Aku malu, tapi tidak gila. Aku malu tapi still boleh hargai. Aku malu dan tak sangka. Aku malu dan malu :) *takadamotifpun

Tapi aku still malu sampai tak mampu untuk menutup muka. Aku malu dengan masyarakat dan aku malu dgnNYA. sebab? Sebab aku tak sangka, selain ALLAH yang satu, keluarga, kawan kawan ada lagi insan yang sayang diri aku :) pewittt, ada lg kan org yang mampu sama sama jatuh dan berdiri dgn aku. terharu weh. Sampai meleleh air edung! huh.

AMARAN! 
Entry ni takde kena mengena dgn, AKU SUKA MENUNJUK mahupun AKU SORANG JE YANG ADA ORG YANG SAYANG. ihiks Aku faham, manusia sentiasa salah faham, salah erti, salah tanggapan dan macam2 lagi manusia selalu salah. so, aku bg tau awal2. Supaya kepada sesiapa yang selalu salah tidak salah untuk kali ini :) terima kasih.

TUJUAN :
Aku sekadar ingin berkongsi. Jangan baca plus tengok if korang rasa korang ade penyakit asma :)

okay back to the topic. Aku malu kerana hari ini 04 DISEMBER 2011. Tarikh ini merupakan tarikh genapnya aku melangkah ke 21bulan bersama dengan abg 'david' aku. Kenapa time 12bulan aku tak beria kan? kenapa 21? Apa ada dgn 21? Haaa, aku tanya aku jawab. Tak ada pape pun dgn 21 :) Aku hanya terlebih ubat teruja dan terharu. Kerana ini.................................................................................................




Sebenaq nya, takda apa yg kecoh kecoh besar besar sampai nk post kat blog kan. Tapi benda ni aku tak rasa nk cerita kat sesapa melalui penceritaan mulut. Sbb aku tersangat malu. merah muka. So aku just share. Sbb mungkin aku rasa dh cool malu aku. bahahaha :)

Okay, thanks abg buat semua ni. Macam tau je. Kalau post kat fb cmni, takde la mamat saleh nk add or ngorat i lg. hahaha Act tu je nk share :)

TO HATER(S)
Yang selama ni dah maki hamun aku kat dlm phone And yg dah penah call aku. Pompuan and lelaki. And yg dh berani rani hack fb aku suma. Dan yang paling penting yang penah Memaki hamun aku dan INGIN menentukan hidup aku. Ohh, terima kasih mengambil berat. Lagi terharu tak terhingga tau. ihiks.. Saya tak hot, tak bagus dan segala tak kat saya. Saya insan yang lemah dan hanya seorang yang telah dikurniakan akal fikiran untuk berfikir. Dan mampu berfikir dan membuat perkara ke arah DIA yang satu, untuk meminta petunjuk diatas segala perkara yang saya lakukan. Saya merancang dan lakukan. ALLAH sahaja yang menentukan segala galanya. Bukan kau! bkn kau yg mengaturkan hidup aku :) Jadi tlg terima knyataan aku masih kekal 21 bulan bersama. Takda faedah kau memburukkan dia atau aku. Kerana ALLAH sahaja yang tahu keburukkan setiap manusia. Dan sekiranya jodoh kami tak panjang, tidak semestinya dia milik kau. Sebab bkn kau tentukan. ALLAH juga yang menentukan. Belajar menerima barang yang sudah lepas derr! :)

tekan untuk keluarkan gambar tahi edung yang BESAR :)


Aku sangat malu. Malu dengan apa yang dh jadi hari ini. Malu kerana secara tidak langsung telah menghantar pesanan kepada org yg sentiasa memburukkan dan memaki aku. Dan malu kerana awak(SMN) dah buat saya malu :) HAHA okay aku poyo dan menggelabah. Aku dh merapu banyak sangat, kbye

Note : kenapa gambar di kaburkan. Kerana aku tanak korang tengok edung dan bibir dia. Kerana edung nya mampu membuat korang korang tercampak jauh 1500m. Dan bibir dy mampu buat korang TERJUIH 3hari 4malam. Dasyat bukan? So jangan kata aku kedekut mahupun aku ni mengelabah bajet bf hot. Aku bkn insan yang sebegitu rupa. Harap maklum. peace

WthLove,
MunirahOthman

No comments:

Post a Comment