Wednesday 2 November 2011

Engkaulah kekasih hati penawar luka

Holow yaww,
Dah lama tak berjiwang secara public. Tetiba rasa mcm nak berpuisi pulak dah. act aku tktau ape nama benda ni. puisi ke sajak ke. ntah2 lirik lagu kan. tapi korang baca dan hayati setiap bait2 rangkap okay? cewahhhh *bait2 lagi (ape benda aku pun tktau)


Engkau lah tempat aku mengadu domba,
Engkau lah tempat ku bermanja,
Engkau lah tempat aku melepaskan geram,
Engkau lah juga tempat ku meluahkan segala rahsia yang lama terbuku dihati,
Engkau juga tempat ku menangis,
Engkau lah tempat untuk ku mengadu,
Engkau jugalah pemberi aku semangat dan engkau lah segala-galanya bagi ku! ;)
*angkat angkat hidung sikit* B A N G G A! hee 

Jiwang aku datang beberapa minit sejam je. So please hargai. hihi *piiiirahhhh, BOO!
Kebanyakkan orang suka sgt bercerita tentang bf/gf dorang kat dalam blog. so, tak salah kalau aku nk bercerita jugakk kann? wehh, aku pun ada bf wehh. gf lagi laa ramai kannn? keliling pinggang! *i forget how to spell waist -,- double G or satu je. haha

Back to the topic,

Bibi, kalau awak takda sayaa cnfirm tak boleh nak tidur bibi ;( saya rasa tak boleh nak berjauhan dengan awak even sekejap pun! bila awak ada disamping saya. saya rasa nyaman je. sejukk, tenang semua ada. saya rasa sangat bahagia selama kita bersama bibi :) tapi, saya tau awak sentiasa ada disisi saya walau apa pun terjadi kan bibi? sayangggg bibi. Bibi promise jangan tinggalkan saya tau. i will wait for you forever bibi :) muahhh *eh eh, melampau kau. Bibi, bila saya menangis saya tau awak sentiasa ada untuk menenangkan saya. Tengok muka awak yang sentiasa senyum tu pun dah buat saya tenang. awak selalu buat muka comel yang boleh buat saya tak tahan. tak tahan nak cubit pipi awak tu :) hiks geramm! awak comel sangat. Bila saya dalam kesusahan saya hug awak terus rasa tenang semua masalah settle macam tu saja. and i know u felt the same :) Saya sangat berterima kasih kat parent saya kerana pertemu kan kita bibi. Tak sangka akan kekal lama mcm ni kan? Saya harap kekal. insya'allah, amin. awak lah kekasih hati saya dan penawar kepada segala luka saya. SAYANG AWAKKK BIBI <3



TARAA, ni bibi aku. nama sbenar dy LEMBIK! hihi nama pun comel kan? comelnyaaaaaaaaaaaaaaa! hee
Ini pun salah satu sebab kenapa aku tak kawin lagi. -,- kbai, chaos bebeh!

Wthlove,
MunirahOthman



No comments:

Post a Comment