Tuesday 1 November 2011

Mat bangla # 1

Holo yaww,
today aku nk share satu cerita pasal mat bangla yang dah lama aku kenal :) well most of my friends know yang aku mmg tergila kan lelaki yang berkulit gelap. ala2 mcm hero industan gitu. haha kadang2 india pun aku boleh minat. yess, aku mmg satu malaysia! bukan apa, kalau suatu hari nnt aku dapat bf, tunang or suami kulit cerah. perghh, tergugat la aku weh. aku dah la berkulit pure asian. cewahh. tak putih sgt and tak gelap sgt. alaa, senang faham mat salleh mmg tergilakan warna kulit aku. *pui*

okay, back to story.
Aku kenal mat bangla sorang ni dah lama. since kita dulu2 pakai myspace lagi. haha lama kot. masa tu aku still 16years old. perghh, maju tak? aku pun tak sangka aku boleh kenal mat bangla ni. hehe mula2 biasa je kitaorg cmmnt2 sume. wehhh, dia ckp bahasa melayu kot. jgn tak pecaya pulak. haha then, aku ingat lg. time tu mmg zaman remaja ketagih sangat ber'myspace bagai. aku hari2 dok menghadap laptop sampai ke 4 pagi sume. semata nak chatting dgn mat bangla sorang ni. time tu aku rasa tengah cuti sekolah kot. orang lain punya sedap cuti lama. aku cuti kejap je. sbb aku ade latihan  kawad. ehem ehem :)

Disebabkan mat bangla ni agak good looking la kan. Nampak baik baik. boleh dibuat kawan. so aku pun dengan gatal meninggalkan phone number kat dia. (untuk dipendekkan cerita la kan)  *okay, aku gatal. then, we just love to cntct each other. sbb dy pendengar yang setia aku. well, aku byk sgt cerita kat kepala otak aku ni. no wonder la 24 hours aku boleh non stop bercerita kan. *okay tipu. Sumpah aku takda hati lgsung kat dia. aku anggap dia the best friend yang pernah aku jumpa alam maya.  *wink wink* sangat bangga ada kawan bangla kan. hee so, every night we share story together, laughing like dunia ini kami yang punyaaa and bla bla bla. macam biasa. dulu dulu kita pakai super saver je :) so tak cukup sejam tambah lagi sejam. haa, saving :)

Ermm, after beberapa bulan know each other. we decide to exchange picture. wah wah. so, time tu susah nak jumpa. semua disebabkan factor jarak kami. well, bangla jauh kan from malaysia. Nahh, hamik. handsome la weh. then aku pun show off la kat mmbe2 aku. berlagak, mcm tunjuk boyfriend! huh!
Kami pun rapat semakin rapat dan lagi rapat. he know me well. and understanding. tktau la sebab dia genetic bangla ke kan. sebab tula memahami sangat. hee

Then bila umur dah meningkat 17 for sure la aku kena ambil SPM. so aku kena focus. cehh! Aku pun decide cntct bila aku balik rumah je. no phone is allowed time aku kat hostel. sbb nak focus kan. konon.. tapi kadang kadang aku cntct dia pakai public phone! haha sempoi kan. Ala2, mcm berkorban apa saja. haha

pung plang pung plang, SPM dah nak habis. handphone aku pun  hilang dikebas orang. maybe handphone tu mmg nak menamatkan riwayat dia kat sekolah keramat tu. aku dengan rela hati redha je :) hee so, kami pun lost cntct. sob sob. sedih mula2. tapi bila hari demi hari berlalu aku lupa dia :) *wee, aku lupa daratan weh. dah jangan kawan dgn aku! hee

Tapi semuanya bermula bila......

To be continue :) chaos bebeh!

Wthlove,
MunirahOthman

No comments:

Post a Comment