Tuesday 15 November 2011

Player malaysia pun COOL okay

Assalamualaikum :)

Ehem ehem, hee Alang2 tengah rajin menaip and ade cerita pulak nk diceritakan. baik cerita kan. sebelum penyakit malas datang. terus tanak taip pape. HEE

Semalam, hati ini langsung tkde hati nak membuka lappy or menjengah jengah tengok phone *tudiaaa kluar ayat dia. hehe Then dengan hati yang rela aku bukak la tv. selama cuti sem ni jarang aku tangok tv. kecuali tengok berita, masterchef takpun sport :) Ttbe semalam mmg tkde rancangan yg best pun. buat kan aku nak naik katil. tp tak ngntok lg. ttbe! ttbe lg, tangan aku gatai bukak astro arena. okay, one of my favourite channel jugak la kan time cuti ni. sbb ade sukan sea :)

then tengok, ada hockey game. emm, tak live. so malas la nk tengok kan. Tapi game tu baru start. so jadi la kan. Daripada tkde bnde nak tgok. masa tu game MALAYSIA vs AUSTRALIA. final utk piala sultan johor 2011. okayy, aku mmg agk terlambat. org dh rasa debaran dy 12nov aritu lg. aku baru nak rasa semalam. ehee Taktau kenapa aku blh lepas game yg ini. hehe 

Tengok punya tengok, aku kagum dgn semangat player malaysia. serious. yelaa, kaki pemain australia agak panjang daripada dorang. gabak2 semuanya. kita malaysia ni semua comel2 belaka. Tapi dorang semangat gila.. main laju pun laju. setanding la dgn australia yg gabak2 belaka tu :) tabikk lah. ini baru COOL. ehee *tabik sambil kenyit2 mata. haha

Aku tengok dorang main, mcm konon2 game tu live. semangat habis aku tengok. HAHA itu nak menunjukkan aku mmg malaysian die hard supporter la! ehee, Nasib semalam tak pakai jersi malaysia. itu dh mmg semangat habis. dh la sorang2. kalau kantoi ayah aku bangun kang tgok anak dy buang tebiat je. hee :)

Tengok punya tengok wahh jatuh hati dgn player malaysia. Maksud aku jatuh hati dgn kebolehan dan kecomelan mereka yg kecik lawan dgn yg gabak. ehee.. dgn warna kulit dorang yg btol2 skin tone malaysia. aku teliti keseluruhan okay. ehee *aku rakyat malaysia yg prihatin :) hee

Okay tak dinafikan dulu aku penah jugak tgok hockey game malaysia lawan. tp selalunye game menghampakan. then bila tgok ni game final. mcm teruja aku nk tengok. mcm ada satu roh yg ajak aku tengok even tgok ulangan je. hee sampaikan aku boleh hafal nama player2 tu sume. haha even aku mmg tak suke pengulas game tu. huh! slalu sgt melebihkan player australia. *emoemo

Antara player yg menjadi tumpuan aku MUHAMMAD NOOR FAEEZ IBRAHIM. ehem ehem. dari awal game lg aku dh mcm tertarik dgn style dy main. mayb dy captain. so dy jd tumpuan. ramai lg yg jadi tumpuan aku. tapi aku tetap nak mention name dy jgk. hee sbb dy nampak COOL. haha kalau korang nk tgok dy yg mane meh tengok gambar curian aku :) hee

okay tengok yang kanan je. yang tangan ketak2 tu :) ehem ehem,
Ini gambar aku curi kat fb dy :) haha alaa, nnt mntak izin la ehh. hee mest dy bagi punya. hee

Since aku tengok game semalam. bangun je pagi2 semangat aku dok cari fb dia. haha cari la nama dy. tp tak jumpa jugak. HAHA takpe usaha tangga kejayaan. aku menggunakan kuasa stalker aku *konon ade! aku jumpe dy punye fb. aku pun tanpa berfikir panjang terus ADD. dgn harapan dy cnfirm secepat mungkin. hahaha *semangat lebih ni. bila tadi bukak fb, baru cakap pasal dia tengok2 dy dh cnfirm. wahh, rezeki badan. abang hockey kite cnfirm tau. HAHA padahal semua org pun dy cnfirm aku rasa. hee :D

Aku kan konon2 ramah. ehee kiteorg pun chatting2. ehem ehem.. aku excited sbb dy pun dikire STAR. so aku chatting dgn star. kau ade? alaa, bg la aku chance nk gelabah gelabah konon2 tak penah jumpa STAR. hahaha Tp dy COOL :) aku bagi dy 4 bintang drpd 5. hee boleh eh cmtu? bagi aku player malaysia pun boleh tahan cool. tak payah la nk dibangga kan sangat player luar negara. selalunye football la kan. mcm drogba takpun drogba or drogba mahupun drogba -.-" BAHAHA

dikesempatan ini juga aku nak ucap congratulations to all malaysian hockey player. yg bertungkus lumus training utk mengharumkan nama malaysia. korangg awesome and COOL okay. kekalkan prestasi dan terus mengharumkan nama malaysia. Jaga diri, takyah nk buat pape masalah yg boleh menjejaskan karier korang. korang still muda perjalanan masih panjang.*fuhh, mcm tua sgt aku nk bg nasihat. ihiks :D GOOD LUCK FOR SEA CUP nnt and cool selalu. takyah nk hot2 sangat :) haha kbai

Wthlove,
MunirahOthman




No comments:

Post a Comment