Tuesday 8 November 2011

Masih tak terlambat, SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA!

Assalamualaikum.
mandaklama,

Jom layan gambar pewitt pewitt! haha 

*muka mintak duit :) hikhik
*zidan gigi 4 batang. HAHA

*Pelakon terhebat masa kini -.-'

*Adik ku dan sofea yang senget! hoho

*my beloved mamaya and me :) wink! iloveyou mamaya!

*Dua budak nakal. si kakak pembuli. si adik yang semakin lasak. haha miss them!


Itu antara gambar masa raya aidiladha. aku beraya kat rumah mak sedara. sebab parents bz :( tapi happening je. sbb rumah mak sedara aku best! *wink. Dorang pun keluarga aku jugak! Dikesempatan ini juga aku nak ucap selamat hari raya aidiladha buat semua. masih tak terlambatkan? sbb rumah aku still lagi ade rendang, lomang, laksa. haa, mai datang rumah kalau tak malu :) okay, malas nk taip panjang2. bz bz. HAHA kbai


Wthlove,
MunirahOthman

No comments:

Post a Comment